Branduri de care m-am indragostit. Pineberry, camasi care ne coloreaza viata
Mi-am propus sa adun aici, in timp, cat mai multe povesti frumoase. Cat mai multe marci locale. Povesti cu artizani din Romania, care lucreaza din pasiune si care creeaza cu suflet. Oameni cu talent, designeri care au curaj, perseverenta, pregatire, ambitie, chemare…oameni care se pot lupta de la egal la egal cu orice mare brand international.
Sa-i descopar, sa-i admir, sa merg la targuri cu produse si creatii locale, sa incerc sa port cat mai mult din creatiile astea cu personalitate. In plus, o sa le promovez creatiile, atat cat pot, aici, pe Blog in Tandem.
Sa tot fie vreo trei ani de cand am auzit prima oara de Pineberry, in ‘epoca’ in care incercam si eu sa imbin cumva stilul business cu cel colorat, viu. Am aflat acum, cu zambetul pe buze, de la Alina Rachieru, ca asta a fost defapt si ideea de la inceputul povestii frumoase Pineberry.
INCEPUTURILE AFACERII
Era prin 2008 – 2009, cand Alina lucra in sectorul bancar si incerca sa rupa cumva tiparele tinutelor de business plicticoase si anoste, purtand la birou camasi personalizate de ea, cu mansete si gulere in contrast. Si de-aici…restul e o poveste de succes a unei afaceri care creste frumos si natural in fiecare zi.
Succesul tinutelor ei de la birou, primii clienti printre colegi, apoi un target foarte clar si nisat, cei care lucrau in mediul de business corporatist… si uite asa Alina a prins curaj si a parasit jobul din banca si si-a asumat cu mult curaj pozitia de antreprenor. La pachet cu cea ce mama, care-si dorea mai multa independenta in agenda si evident, mai mult timp pentru familie.
Ce inseamna numele PINEBERRY?
De ce Pineberry? Numele brandului a venit mult mai tarziu, prin 2012, cand o prietena buna a ajutat-o pe Alina sa se pozitioneze in piata, sa-si creeze un logo de brand, o identitate vizuala pentru colectiile de pe piata din Romania, un nume reprezentativ pentru camasile create, ceva simbolic pentru artizana Alina Rachieru si pentru ideea ei de business.
Asa au ajuns la Pineberry – un fruct hybrid nou creat, o combinatie intre ananas si capsuna, dar care reprezinta foarte bine produsele si business-ul lor – o combinatie intre vechi si nou, intre clasic si modern. Afacerea de familie a fost infiintata in 1994, in care se imbina experienta si maturitatea socrului Alinei, Vladimir Rachieru, cu noutatea, tehnologia si inovatia pe care le aduc cei din generatia tanara.
Camasile PINEBERRY de la 100 la 4000 de clienti fideli
Camasile sunt si vor ramane singurul produsul dezvoltat in fabrica. Atat! Vorbim de camasilor clasice carora li se aduc permanent elemente moderne de accesorizare.
Daca la inceput au pornit cu 2 colectii pe an, acum au ajuns la 4.
Targetul de la care au pornit initial a fost acela de a convinge cat mai multi corporatisti sa le poarte camasile. Iar baza de clienti a crescut organic, prin recomandarile clientilor, de la 100 de clienti in 2010, la 4000 de clienti fideli in 2016.
In prezent nu au dezvoltat segmentul Made To Measure (produse personalizate, pe comanda), insa e un proiect la care se gandesc serios in viitorul apropiat.
Vad in ultima vreme modele atat de variate, atat de fresh si pentru o gama de gusturi cat mai diferite…incat sunt sigura ce e greu sa nu-ti gasesti ceva care sa ti se potriveasca. Camasa vedeta a sezonului a fosta camasa de vacanta, cu imprimeu exotic pe spate. SU-PER-BA! Cat despre mine, evident ca mi-au sclipit ochii la tot ce inseamna culoare in colectiile lor: roz, verde, carouri, CULOARE sa fie!!!
Ii gasiti aici, unde puteti sa va comandati…si atentie ca sunt si reduceri , sau va puteti clati ochii pe Facebook, pe pagina Pineberry.
Sursa foto: website si pagina de Fb Pineberry.
Cititi aici despre alte branduri romanesti: bijuterii Corina Jewelry Fashion Design , creatii Marie Nouvelle , pantofii Hotstepper, creatiile Deco-Box.